ارائه انواع دستگاه اسلایسر دستی کشویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با دستگاه اسلایسر کشوییراهنمای خرید انواع دستگاه اسلایسر دستی کشویی

ارائه انواع دستگاه اسلایسر دستی کشویی توسط سازندگان این دستگاه به صورت مستقیم در بازار فروش انجام می‌شود سازندگان این دستگاه که دارای کارخانه های کوچک و بزرگ می باشند اقدام به توزیع دستگاه‌های اسلایسر سنتی و صنعتی دستی و اتوماتیک نموده اند. قیمت این دستگاه‌ها نیز بستگی به عملکرد آنها و همچنین آپشنهای موجود در آنها دارد در اینجا ما این قصد داریم شما را با دستگاه اسلایسر کشویی بیشتر آشنا کنیم.

ارائه انواع دستگاه اسلایسر دستی کشویی

آشنایی با دستگاه اسلایسر کشویی

آشنایی با دستگاه اسلایسر کشویی اسلایسر دستی کشویی جهت اسلایس ورقه ای یا کالباسی مورد استفاده قرار می گیرد و تمامی ساختار بدنه از استیل ضد زنگ جهت شست و شوی آسان است ، اسلایسر معرفی شده در رستوران ، فست فود ها مورد استفاده قرار گرفته و با اسلایس های هم شکل و هم ردیف زیبایی خاصی به مواد غذایی می دهد.

تیغه ی استیل و فوق العاده تیز دستگاه اسلایسر در کمتر از یک دقیق چندین گوچه فرنگی را به راحتی اسلایس می نماید و تیغه ها در حالت حرکت کشویی بر روی یکدیگر اسلایس را انجام می دهند.

قیمت اسلایسر دستی بسیار مناسب و حتی امکان خرید اسلایسر برای منزل نیز فراهم است این دستگاه قادر به اسلایس انواع صیفی جات ، قارچ و گوجه فرنگی بدون آسیب رساندن به بافت آنها است و با تیغه های هم ردیف از جنس استنلس استیل ضد زنگ طراحی شده است.

جنس بدنه این دستگاه اسلایسر دستی کشویی تمام استیل و در ابعاد : 20*45 سانت با ارتفاع 20 سانتیمتر میباشد.تیغه های بسیار برنده دنده ای و 13 ردیف تیغه موازی و دارای سایز برش های 4 میل، 5 میل و 8 میل هر کدام جداگانه و قابلیت تعویض است.

تیغه ها و خدمات تامین قطعات در صورت نیاز و دارای ریل کاملا روان با کارکرد بسیار آسان و مناسب برای میوه های نرم و قابلیت چسبندگی به میز کار مسطح را داراست.

راهنمای خرید انواع دستگاه اسلایسر دستی کشویی

راهنمای خرید انواع دستگاه اسلایسر دستی کشویی در بالا و راهنمایی های لازم را برای خرید دستگاه اسلایسر ارزان دستی کشویی برای شما ارائه می دهیم لذا شما می توانید با بهره گیری از این راهنمایی‌ها نوع بسیار عالی این دستگاه را خریداری نموده و از آن نهایت استفاده را ببرید دقت داشته باشید که ما به عنوان تولیدکننده این دستگاه ها آن را به صورت مستقیم و بدون دخالت دست واسطه ها برای شما در معرض فروش قرار داده ایم.

ما به عنوان توزیع کننده این محصول اقدام به توزیع غیر حضوری آن برای رفاه حال بیشتر مشتری‌های خود نموده ایم. لذا شما به عنوان مشتری این محصول می توانید این محصول را بدون صرف زمان و هزینه اضافی توسط روش های غیر حضوری به راحتی خریداری نمایید.

مجموعه لیوشا شما را به خرید بهترین محصولات لیمو خشک و لیمو ترش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صبا سعیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصولات می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاوران فروش

راه های ارتباطی:

سفارش مستقیم محصولات : 09129532439
واتساپ شرکت: کلیک کنید

ایمیل: Info@liyoosha.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناس فروش