شرکت صادرات لیمو خشک درجه 1 | بهترین لیمو خشک های موجود در ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

صادرات انواع لیمو خشک ایرانیبهترین لیمو خشک های مرغوبتفاوت لیمو درجه یک و معمولیخرید عمده لیمو درجه 1

امروزه شرکت های بسیاری در کشورمان وجود دارند که لیمو خشک مرغوب را تولید کرده و در داخل و خارج از کشور به مشتریان خود ارائه می دهند. بزرگ ترین شرکت صادرات لیمو خشک درجه 1 در ایران، بهترین لیمو خشک های تولید شده را نه تنها در دسترس مردم کشورمان قرار می دهد، بلکه به سراسر جهان نیز عرضه می کند تا مردم دیگر کشورها نیز بتوانند از این ادویه خوشمزه و محبوب استفاده کنند و از طعم بی نظیر آن در غذاها برخوردار شوند.

شرکت صادرات لیمو خشک درجه 1 | بهترین لیمو خشک های موجود در ایران

صادرات انواع لیمو خشک ایرانی

صادرات انواع لیمو خشک ایرانیمدت هاست که صادرات انواع لیمو خشک ایرانی به بسیاری از کشورهای جهان انجام می گیرد و لیموهای ایرانی در این زمینه از شهرت بسیار زیادی برخوردار هستند.
لیمو یکی از میوه هایی است که دارای خواص زیادی برای بدن انسان است و ویتامین های بسیاری از جمله ویتامین c هدیه این میوه ترش و خوشمزه است؛ اما از زمان های قدیم خشکاندن لیمو ترش و استفاده از آن در فصل هایی که لیمو تازه در دسترس نبود، در میان بسیاری از کشورها معمول بود و این رسم هنوز هم ادامه دارد. 
و چون در کشورمان لیموهای مرغوب و باکیفیتی به دست می آید، مسلماً نوع خشک آن نیز از همان مرغوبیت برخوردار است و شرکت ها و تولیدی های بسیار زیادی در ایران به فعالیت مشغول بوده و این میوه را در نهایت دقت و با دستگاه های مخصوص خشکانده و سپس به سراسر جهان صادر می کنند.
قیمت لیمو خشک عمده که در کشورمان تولید می شود، نسبت به نمونه های مشابه تولید شده در دیگر کشورها، بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد و کیفیت بالا و قیمت مناسب موجب محبوبیت روز افزون لیمو خشک ایران در بازارهای جهانی شده است.

بهترین لیمو خشک های مرغوب

بهترین لیمو خشک های مرغوباگر بخواهیم در مورد بهترین لیمو خشک های مرغوب سخن بگوییم، باید به خصوصیات و ویژگی های زیر اشاره کنیم:

  • اندازه آن ها درشت است.
  • رنگ آن ها متمایل به خردلی می باشد.
  • بسیار ترش است.

یکی از شهرهای کشورمان که لیموهای مرغوب و خوشمزه ای از آن به دست می آید جهرم است و لیموهای خشک این شهر در سراسر جهان از شهرت بسیاری برخوردار است؛ ممکن است قیمت لیمو خشک جهرم نسبت به انواع دیگر آن در بازار کمی بیشتر باشد، اما در عوض مرغوبیت و کیفیت آن مثال زدنی ست.
همچنین قیمت لیمو عمانی 98 که متعلق به همین امسال است و از شهر جهرم برداشت شده است با اندکی تفاوت از نمونه های مشابه آن، که در سال های قبل به دست آمده است در بازار ارائه می گردد.

تفاوت لیمو درجه یک و معمولی

تفاوت لیمو درجه یک و معمولییکی از اصلی ترین مواردی که موجب تفاوت لیمو درجه یک و معمولی می شود، وجود دو ماده در این محصول است:

  1. ویتامین c
  2. اسید سیتریک

با این که این دو ماده در هر لیموترشی یافت می شود، اما آن لیمویی که از ویتامین c و اسید سیتریک بیشتری در ساختار خود برخوردار باشد، مسلماً از کیفیت بالاتری نیز برخوردار است.
به علت این که بدون انجام آزمایشات و بررسی های لازم نمی توان میزان این دو ماده را در لیمو خشک هایی که در بازار وجود دارند مشخص نمود، می توان با مشاهده ظاهر لیمو به این مسلئه پی برد؛ بدین صورت که لیمویی که از حداکثر این دو ماده در وجود خود داراست از اندازه درشت تری برخوردار است و رنگ آن تیره تر است.

خرید عمده لیمو درجه 1

خرید عمده لیمو درجه 1همانگونه که اشاره شد قیمت لیمو عمانی تازه در بازار، در قیاس با دیگر انواع آن که محصول سال های گذشته است، کمی بیشتر است؛ اما اگر شما قصد خرید لیمو درجه 1 را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم که از نوع تازه و ایرانی آن که در مراکز و فروشگاه های معتبر ارائه می شود خریداری کرده و استفاده نمایید.
بسیاری از شرکت ها لیمو خشک را به صورت درسته به بازار عرضه می کنند و بسیاری دیگر آن را به صورت پودر در آورده و سپس روانه بازار می کنند، شایان ذکر است که قیمت پودر لیمو عمانی مرغوب که در بازار وجود دارد، بسیار مقرون به صرفه و مناسب است و شما می توانید با صرف هزینه اندک، از ادویه ای ترش و خوشمزه برای غذاهایتان برخوردار شوید.

مجموعه لیوشا شما را به خرید بهترین محصولات لیمو خشک و لیمو ترش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صبا سعیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصولات می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاوران فروش

راه های ارتباطی:

سفارش مستقیم محصولات : 09129532439
واتساپ شرکت: کلیک کنید

ایمیل: Info@liyoosha.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناس فروش