عرضه عمده اسلایس لیمو سنگی درجه یک

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی ارزش غذایی لیمو سنگی خشک شدهصادرات انواع اسلایس لیمو سنگی درجه یک

عرضه عمده اسلایس لیمو سنگی درجه یک از سوی مراکز تولیدی در برخی استان های کشور سبب شده تا این محصول،با درجه کیفی مرغوب به دست مصرف کننده برسد. از آنجایی که فروش اسلایس لیمو خشک در برخی از فصول سال کاهش می یابد، بهترین شیوه برای سفارش و اطمینان از کیفیت این محصول چیست؟

عرضه عمده اسلایس لیمو سنگی درجه یک

بررسی ارزش غذایی لیمو سنگی خشک شده

بررسی ارزش غذایی لیمو سنگی خشک شده لیمو سنگی یکی از انواع لیمو ترش های پرطرفدار است که عمدتاً در استان هایی مانند فارس و هرمزگان تولید می شود. این نوع لیمو ضمن داشتن طعم ترش، نسبت به دیگر انواع لیموها، خواص فوق العاده ای نیز دارد. به همین علت نیز در اغلب رستوران ها از آن به عنوان یک چاشنی و طعم دهنده طبیعی جهت سرو غذا استفاده می کنند.

وجود مقادیر قابل توجه ای ویتامین C در ترکیبات لیمو سنگی، سبب شده تا مصرف آن برای درمان گلو درد و رفع علائم سرماخوردگی مناسب باشد. ارقام خشک شده این محصول نیز تمامی خواص درمانی و مصرف لیمو تازه را دارند. بنابراین مصرف کنندگان در تمام طول سال به راحتی می توانند لیمو سنگی خشک شده و اسلایسی را جایگزین ارقام تازه نمایند.

تامین انواع مواد معدنی مورد نیاز بدن، به ویژه کلسیم و پتاسیم، یکی دیگر از خاصیت های مصرفی این نوع لیمو به شمار می آید. افزایش ایمنی بدن و جلوگیری از ابتلا به بیماری های عفونی و ناراحتی های گوارشی نیز از ویژگی های مصرف لیمو به صورت مداوم هستند.

صادرات انواع اسلایس لیمو سنگی درجه یک

صادرات انواع اسلایس لیمو سنگی درجه یک لیمو خشک اسلایسی، فرآورده ای پرمصرف است که امروزه با روش های صنعتی و تمام اتوماتیک تولید می شود. خشک کردن اسلایس های لیمو با استفاده از فرهای صنعتی سبب شده تا تمامی خواص اولیه آن کاملاً حفظ شود. عدم تغییر رنگ و تلخ شدن لیمو حین فرآوری نیز از دیگر مزیت های تولید صنعتی به شمار می آیند.

طی سالهای اخیر میزان تقاضا برای خرید انواع لیمو خشک سالم و اسلایس شده در حال افزایش است. استفاده به عنوان دمنوش و جایگزینی با لیمو تازه، جهت طعم دادن به خوراکی ها و انواع غذا از مهمترین موارد کاربرد این محصولات خوشمزه هستند.

خرید عمده انواع اسلایس لیمو سنگی درجه یک، با هدف صادرات یا توزیع در بازارهای داخلی به شیوه های مختلفی امکان پذیر است. بسته بندی این نوع لیمو اهمیت زیادی در حفظ کیفیت اولیه آن دارد. به همین علت سفارش لیمو درجه یک باید از طریق مراکز تولیدی یا تامین کنندگان معتبر انجام گیرد.

اگر در حوزه صادرات و توزیع اسلایس لیمو سنگی فعالیت دارید، برای استعلام قیمت ها و ثبت سفارشات عمده با نرخ رقابتی و ارزان می توانید با مشاوران فروش این مرکز به صورت آنلاین و غیر حضوری در ارتباط باشید.

مجموعه لیوشا شما را به خرید بهترین محصولات لیمو خشک و لیمو ترش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صبا سعیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصولات می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاوران فروش

راه های ارتباطی:

سفارش مستقیم محصولات : 09129532439
واتساپ شرکت: کلیک کنید

ایمیل: Info@liyoosha.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناس فروش