مرکز عرضه لیمو عمانی مینیاتوری

آنچه در این مقاله می خوانید...

موارد مصرف لیمو عمانی مینیاتوریکیفیت ویژه لیمو عمانی مینیاتوریخرید عمده لیمو عمانی مینیاتوری

شهرستان جهرم واقع در استان فارس، سالانه بیشترین حجم از میوه لیمو ترش را در کشور تولید می نماید. محصول بدست آمده از باغات این شهر به دقت سورت و دسته بندی شده و به شکل های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. در این بین، ریز ترین نمونه های این لیموها را برای تولید کردن لیمو خشک استفاده می کنند. مرکز عرضه لیمو عمانی مینیاتوری ریز، این محصول را به صورت فله ای یا بسته بندی شده در بازار های داخلی توزیع می کند.
مرکز عرضه لیمو عمانی مینیاتوری

موارد مصرف لیمو عمانی مینیاتوری

موارد مصرف لیمو عمانی مینیاتوری لیمو عمانی مینیاتوری محصولی است که با استفاده از لیموهای سایز کوچک که مصرف تجاری دیگری در بازار ندارند و برای آبگیری هم مناسب نیستند تولید می شود. به همین دلیل نیز این محصول در بازار در مقایسه با انواع دیگر از نرخ بسیار مناسب تری برخوردار است.

از این رو خرید و استفاده کردن از لیمو خشک مینیاتوری در مواردی که میزان مصرف این محصول خیلی زیاد است، می تواند از نظر اقتصادی برای افراد بسیار به صرفه باشد و هزینه های مربوط به تامین مواد اولیه را تا حد زیادی کاهش دهد.

از جمله موارد مصرف لیمو عمانی ریز یا مینیاتوری، تامین مواد اولیه در رستوران ها، آشپزخانه ها، بیمارستان ها، کارخانه ها، ادارات، سلف سرویس ها و سایر سازمان ها و تولیدی هایی است که روزانه به میزان خیلی زیادی غذا طبخ می کنند.

این محصول از لحاظ عطر، طعم و کیفیت هیچ تفاوتی با انواع دیگر آن ندارد و تنها وجه تفاوت آن ها همان سایز لیمو هاست. پس مصرف آن در غذا ها به هیچ وجه موجب پایین آمدن کیفیت نهایی نخواهد شد و مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

کیفیت ویژه لیمو عمانی مینیاتوری

کیفیت ویژه لیمو عمانی مینیاتوری لیمو ترش مینیاتوری، در فرایند سورت و درجه بندی کردن محصولات بعد از برداشت از باغات جدا شده و برای خشک کردن راهی کارگاه های تولیدی مربوطه می شود. درواقع این لیمو ویژه تولید کردن لیمو عمانی است و بیشتر به همین منظور مورد استفاده قرار می گیرد.

محصولی که با استفاده از این لیموهای ریز تولید می شود، دارای کیفیت خیلی زیادی است. دلیل اصلی کیفیت لیمو خشک مینیاتوری، کوچک تر بودن سایز میوه، کمتر بودن حجم پوست، نازک بودن پوست، کم بودن میزان آب میان بافتی و خشک شدن سریع تر آن است.

لیمو عمانی ریز تلخی بسیار کمی داشته، از عطر فوق العاده ای برخوردار است و ترشی آن نیز بیشتر از سایر نمونه هاست. به همین دلیل هم این محصول در بازار های مصرف داخلی کشور طرفداران خیلی زیادی پیدا کرده است و بسیاری از مراکز پخش خشکبار و محصولات غذایی، آن را به صورت کیلویی یا بسته بندی شده عرضه می کنند.

خرید عمده لیمو عمانی مینیاتوری

خرید عمده لیمو عمانی مینیاتوری باغداران و پرورش دهندگان لیمو ترش، لیمو های ریز را بعد از جدا سازی، به صورت انبوه به کارخانه های تولید کننده فراورده های غذایی واگذار می کنند، تا آن ها را خشک و فراوری کرده و به بازار های مصرف عرضه نمایند.

این کارخانه ها و کارگاه ها نیز محصولات تولیدی خود را به صورت عمده به نمایندگی ها و شرکت های پخش وابسته به خود ارائه می دهند، تا آن ها را در واحد های فروش خود در سراسر کشور توزیع کرده و در اختیار مصرف کننده ها قرار دهند.

مصرف کننده این محصولات که عموما هتل داران، رستوران داران یا صاحبان آشپزخانه های تهیه غذای گرم هستند، آن را در حجم بالایی خریداری می کنند، تا میزان هزینه های خود را کاهش دهند.

شما مصرف کننده گرامی نیز می توانید برای ثبت سفارش و خرید لیمو عمانی مینیاتوری در حجم عمده، بدون اینکه هیچ نیازی به مراجعه حضوری به مراکز پخش این محصول داشته باشید، از فروشگاه های آنلاین موجود در بستر فضای مجازی مانند همین وب سایت استفاده نمایید.

ما در این مجموعه آماده دریافت سفارشات شما عزیزان هستیم و محصول مورد نیازتان را در اسرع وقت، از طریق پیک یا پست به آدرس مورد نظر شما ارسال خواهیم کرد.

مجموعه لیوشا شما را به خرید بهترین محصولات لیمو خشک و لیمو ترش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صبا سعیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصولات می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاوران فروش

راه های ارتباطی:

سفارش مستقیم محصولات : 09129532439
واتساپ شرکت: کلیک کنید

ایمیل: Info@liyoosha.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناس فروش