پخش عمده لیمو خشک درهم

آنچه در این مقاله می خوانید...

از انواع لیمو خشک شده چه می دانید؟بهترین نمایندگی فروش لیمو خشک درهم

لیمو خشک درهم به صورت عمده خشک می شود. به طور مثال ابتدا لیمو ها را به صورت عمده خشک می کنند و بعد لیموهای خراب و تلخ را از سایر لیمو ها جدا می کنند و بعد از جدا سازی لیمو عمانی تولید شده را وارد بازار می کنند. از لیمو خشک به عنوان چاشنی غذا استفاده می کنند که در طعم غذا بسیار تاثیر گذار است. در بازار انواع لیمو خشک از نوع ایرانی و خارجی موجود می باشد. اما لیمو عمانی ایرانی به دلیل ترشی بالا و پوست کاغذی آن نسبت به لیمو های دیگر کیفیت بالا تر و طرف داران بسیاری دارد و بسیار نیز پر فروش است.

پخش عمده لیمو خشک درهم

از انواع لیمو خشک شده چه می دانید؟

از انواع لیمو خشک شده چه می دانید؟

  • لیمو خشک شکسته را برای پودر لیمو استفاده می کنند که به عنوان چاشنی از آن برای تهیه غذا استفاده می شود. لیمو عمانی را به صورت عمده و فله ای خشک و جمع آوری می کنند. لیمو هایی که غیر قابل استفاده است را جدا می کنند و مابقی را به بازار عرضه می کنند تا به دست مصرف کننده برسد.
  • لیمو خشک شکسته و له شده را که اکثر مردم فکر می کنند غیر قابل استفاده است را به صورت پودر شده به فروشگاه ها عرضه می کنند که به عنوان ادویه قابل استفاده است. همچنین از پودر لیمو در تهیه بسیاری از غذا ها و شیرینی جات استفاده می کنند.
  • در نتیجه لیمو خشک خواص زیادی دارد و برای بدن نیز بسیار مفید است.شما می توانید برای مصرف خود لیمو خشک را در منزل نیز تهیه کنید.

بهترین نمایندگی فروش لیمو خشک درهم

بهترین نمایندگی فروش لیمو خشک درهم

  • لیمو خشک درجه دو را می توان از تمام فروشگاه های سراسر کشور تهیه کرد. به لیمو عمانی هایی که در هم خشک می شود لیمو خشک درجه ی دو می گویند. لیمو خشک درجه یک درشت و دارای لیمو های یک دست و بدون شکستگی است. این نوع لیمو خشک گزینه مناسبی برای صادرات به خارج از کشور است.
  • لیمو خشک درجه دو نیز کیفیت خوبی دارد این نوع لیمو خشک به دلیل این که درهم و عمده خشک شده و برخی از لیمو ها ترک دارند به آن ها لیمو خشک درجه دو می گویند.
  • شما می توانید انواع لیمو خشک را به صورت حضوری و غیر حضوری خریداری کنید. حتی می توانید با یک تلفن آن را به صورت مستقیم سفارش دهید و در شهر خود آن را تحویل بگیرید. همچنین شما می توانید از طریق سایت های اینترنتی سفارش خود را ثبت و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را درب منزل و یا در شهر خود تحویل بگیرید.

مجموعه لیوشا شما را به خرید بهترین محصولات لیمو خشک و لیمو ترش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صبا سعیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصولات می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاوران فروش

راه های ارتباطی:

سفارش مستقیم محصولات : 09129532439
واتساپ شرکت: کلیک کنید

ایمیل: Info@liyoosha.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناس فروش