کارخانه تولیدی آبلیمو صنعتی ۱.۵ لیتری

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی درباره ابلیمو صنعتیقیمت روز آبلیمو صنعتیفروش انواع ابلیمو صنعتی ۱.۵ لیتری

امروزه کارخانه تولیدی آبلیمو صنعتی ۱.۵ لیتری توانسته با استفاده از مواد اولیه ارگانیک که لیمو تازه و طبیعی می باشد آن را با بالاترین درجه کیفیت تولید نماید و همچنین در بسته بندی های متنوع بطور کاملا بهداشتی و استاندارد و نیز با قیمت مناسب در اختیار متقاضیان خود قرار دهد چرا که این نوع محصول از فراورده های غذایی مهم محسوب می شود که دارای ارزش و فواید زیادی برای بدن است که در تمام فصول سال می توان از آن بهره برد.

کارخانه تولیدی آبلیمو صنعتی ۱.۵ لیتری

اطلاعاتی درباره ابلیمو صنعتی

اطلاعاتی درباره ابلیمو صنعتی

آبلیمو در کشور به دو گونه متفاوت به روش صنعتی و طبیعی تولید می شود که هر کدام بسته به نوع خود دارای مزیت های خاصی می باشند که بسته به سلیقه و ذائقه افراد انتخاب و خریداری می شوند.

از آنجا که آبلیموی طبیعی از کیفیت بسیار بالاتری نسبت به نوع دیگر خود برخوردار می باشد باید متذکر شد که آبلیموی صنعتی توسط شرکت های صنعتی بزرگ و نیز از مرکباتی مانند لیموی ترش تازه که ماده اولیه در تهیه این فرآورده غذایی می باشد تولید می شود که طبق استانداردهای روز دنیا و نیز به صورت کاملا بهداشتی و ارگانیک در اختیار عموم قرار می گیرد.

این محصول از ارزش غذایی فراوانی برخوردار است که دارای مزیت های زیادی از جمله سرشار از آنتی اکسیدان ها، غنی از انواع ویتامین ها و پروتئین ها و املاح معدنی بسیار است که به درمان انواع بیماری ها کمک شایانی نموده است.

آبلیموی صنعتی 1.5 لیتری پس از فرایند تولید در بسته بندی های متنوع غذایی  قرار می گیرند که عموما دارای بطری های بهداشتی از جنس شیشه ای یا پلاستیکی هستند که باعث می شوند طعم و مزه و حتی رنگ آبلیمو را حفظ نمایند چرا که در تضمین سلامت بدن بسیار حائز اهمیت می باشند.

 همواره بازار آبلیمو به دلیل خواص ارزشمندی که دارد از رونق گسترده و فوق العااده ای برخوردار می باشد که سبب شده افراد برای سلامتی خود به این فرآورده مهم غذایی روی آورند و آن را مورد مصرف قرار دهند.

برای خرید این نوع محصول عمده بهتر است که به نکاتی دقت و توجه کافی داشت این که ابتدا کیفیت آن را در نظر گرفت که کیفیت شامل: درجه بندی، نوع، رنگ سبز، طعم ترش و مزه آن که درست طعم و مزه میوه اصلی را دارا می باشد.

همچنین هنگام خرید باید به لیبل و آرم استاندارد محصول، تاریخ تولید و انقضاء، پروانه ساخت، پروانه بهداشتی محصول دقت لازم داشت زیرا اگر چنانچه کمبود این موارد مشاهده شود ممکن است سلامت افراد را به خطر اندازد.

قیمت روز آبلیمو صنعتی

قیمت روز آبلیمو صنعتی

قیمت روز  انواع آبلیمو صنعتی بر حسب نوع کیفیت و مرغوبیت محصول، نحوه بسته بندی، حجم و اندازه، رنگ، طعم و مزه، نحوه تولید و توزیع، میزان عرضه و تقاضا، کاهش قیمت ارز در کشور، استاندارد، ارگانیک و بهداشتی بودن محصول، استفاده از تجهیزات صنعتی مدرن در زمینه تولید آن، نوع برند و شرکت تولیدی آن، و دیگر موارد متغیر است که افراد می توانند با توجه به این موارد محصول خود را با کیفیت عالی و قیمت مناسب خریداری نمایند.

فروش انواع ابلیمو صنعتی ۱.۵ لیتری

فروش انواع ابلیمو صنعتی ۱.۵ لیتری

فروش آبلیمو صنعتی 1.5 لیتری در انواع گوناگون با برندهای متفاوت با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب به روش عمده و مستقیم و نیز بدون واسطه در سراسر کشور انجام می شود که فروش به این روش راه را بری خریداران آسان و ارزان نموده و نیز موجب می شود فروشندگان به سود و منفعت زیادی در این زمینه دست یابند.

همچنین یکی دیگر از روش های فروش این محصول به روش سفارشی و آنلاین از طریق سایت اینترنتی محصول می باشد که موجب می شود محصول با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب به طور سریع، آسان و ارزان بدست مشتری برسد که این دو روشی که گفته شد از بهترین روش های خرید و فروش محصول می باشد که هم برای مشتری سودآور و هم فروشنده به سود خود می رسد.

مجموعه لیوشا شما را به خرید بهترین محصولات لیمو خشک و لیمو ترش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صبا سعیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصولات می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاوران فروش

راه های ارتباطی:

سفارش مستقیم محصولات : 09129532439
واتساپ شرکت: کلیک کنید

ایمیل: Info@liyoosha.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناس فروش